Naar inhoud

Kom jij ons team burgerzaken versterken?

donderdag 14 december 2017
personeel gezocht
Momenteel zijn we opzoek naar een voltijds administratief medewerker voor de dienst burgerzaken. Werk je nauwkeurig, ordelijk en correct? Ben je enthousiast en betrokken bij jouw job? Dan ben je misschien wel de collega die wij zoeken!

Het gemeentebestuur van Borsbeek organiseert een aanwervingsexamen met aanleg van een wervingsreserve van één jaar voor één voltijds - niveau C - contractueel.

Jouw opdracht

Als administratief medewerker burgerzaken verzorg je onder leiding van het diensthoofd burgerzaken diverse loketactiviteiten en sta je in voor administratieve taken op de dienst.

Vereist diploma: diploma hoger secundair onderwijs of gelijkwaardig.

Ons aanbod

Bruto beginwedde per maand: 1.889,55 euro plus haard- of standplaatsvergoeding, aangevuld met maaltijdcheques, fietsvergoeding en gratis hospitalisatieverzekering. Anciënniteit in andere openbare diensten en maximaal acht jaar relevante ervaring in de privésector worden gevaloriseerd.

Geïnteresseerd?

Meer informatie kan je opvragen bij de personeelsdienst, tel. 03 320 94 24 of via personeel@borsbeek.be

Bezorg je sollicitatie aan het college van burgemeester en schepenen, de Robianostraat 64, 2150 Borsbeek, of via personeel@borsbeek.be, vóór 14 januari 2018

 

Datum van het bericht: donderdag 14 december 2017
Nieuwsoverzicht