Openingsuren gemeentehuis
ma. | 8.45 tot 12 uur |
17.30 tot 20 uur | |
di. | 8.45 tot 12 uur |
wo. | 8.45 tot 12 uur |
13.30 tot 16 uur | |
do. | 8.45 tot 12 uur |
vr. | 8.45 tot 12 uur |
Wil jij alles weten over grondgebiedzaken?
Het gemeentebestuur van Borsbeek organiseert een aanwervingsexamen met aanleg van een wervingsreserve van één jaar voor één voltijds - niveau B - contractueel.
Jouw opdracht
Als assistent grondgebiedzaken biedt je operationele en administratieve ondersteuning aan alle domeinen die behoren tot grondgebiedzaken (openbare werken, patrimonium en omgeving) met inbegrip van beleidsadviserend werk. Je behandelt omgevingsaanvragen- en meldingen. Je rapporteert aan het afdelingshoofd grondgebiedzaken.
- handhaven van de milieuwetgeving (inclusief klachtenbehandeling)
- voorbereiden, uitwerken en implementeren van een duurzaam gemeentelijk
milieubeleid - samen met de stedenbouwkundige/ruimtelijk planner ben je verantwoordelijk
voor de omgevingsvergunningen - medeverantwoordelijk voor het up-to-date houden van de lopende dossiers
grondgebiedzaken - mede aanspreekpunt van de burger omtrent grondgebiedzaken
- administratieve voorbereiding van dossiers openbare werken, patrimonium en omgeving voor het college van burgemeester en schepenen en de gemeenteraad
Vereist diploma: bachelordiploma of gelijkwaardig bij voorkeur in de richting milieu, bouw,…
Ons aanbod
Bruto beginwedde per maand: 2.412,49 euro plus haard- of standplaatsvergoeding, aangevuld met maaltijdcheques van 6 euro, fietsvergoeding en gratis hospitalisatieverzekering.
Anciënniteit in andere openbare diensten en maximaal acht jaar relevante ervaring in de privésector worden gevaloriseerd.
Geïnteresseerd?
Meer informatie kan je opvragen bij de personeelsdienst, tel. 03 320 94 24 of via personeel@borsbeek.be.
Bezorg je sollicitatie aan het college van burgemeester en schepenen, de Robianostraat 64, 2150 Borsbeek, of via personeel@borsbeek.be, vóór 14 januari 2018