Openingsuren gemeentehuis
ma. | 8.45 tot 12 uur |
17.30 tot 20 uur | |
di. | 8.45 tot 12 uur |
wo. | 8.45 tot 12 uur |
13.30 tot 16 uur | |
do. | 8.45 tot 12 uur |
vr. | 8.45 tot 12 uur |
Administratieve duizendpoot voor grondgebiedzaken?
Werk je nauwkeurig, gestructureerd en ordelijk? Kan je met collegas in teamverband werken, ben je een doorzetter en niet vies om tijdens en na de werkuren bij te scholen om bij te zijn met wetgeving, computerprogrammas of andere onderwerpen in relatie tot het werk? Dan ben je misschien wel de collega die wij zoeken!
Functieomschrijving
Voor het luik omgevingsvergunning sta je onder leiding van de omgevingsambtenaar in voor het afhandelen van de administratieve taken, het beoordelen van eenvoudige vergunningen waarbij de voorschriften in acht worden genomen en een appreciatiebevoegdheid mogelijk is, het verstrekken van inlichtingen aan het loket, de volledigheid van ontvangen dossiers nakijken.
Voor het luik openbaar domein sta je onder leiding van de verantwoordelijke openbaar domein voor het afhandelen van de administratieve taken, het verstrekken van inlichtingen aan het loket, beperkte opdrachten inzake wegenis, mobiliteit en openbaar domein.
Voor deze job is het belangrijk dat u mondelinge, telefonische en schriftelijke contacten op een efficiënte en professionele manier kan afhandelen.
Profiel
- niveau C 1-3
- voltijds – contractueel
- deeltijds – contractueel
- Minimum in het bezit zijn van een diploma hoger secundair onderwijs of gelijkwaardig door ervaring.
- Er kan een schriftelijke selectieproef ingericht worden om administratieve en technische kennis te evalueren
Jobgerelateerde competenties
- Initiatief en maturiteit tonen bij het afhandelen van je taken
- Technisch en ruimtelijk inzicht
- Affiniteit met bouwen, wonen, milieu en openbare werken
Persoonsgerelateerde competenties
- Uitstekend de Nederlandse taal beheersen
- Leervermogen hebben
- Grote zin voor nauwkeurigheid hebben
- Klant- en oplossingsgericht handelen
- Regels en afspraken binnen de groep nakomen
- Zelfstandig kunnen werken
- Zin voor verantwoordelijkheid hebben
Ons aanbod
- Een warm ontvangst in een klein maar dynamisch team van deskundigen!
- voltijds of deeltijds contract voor één jaar, mogelijks aansluitend om te vormen naar een contract van onbepaalde duur.
- een geïndexeerd brutomaandsalaris van min. 1.889,55 euro (loonschaal C1-C3) tot max. 2.314,87 met 8 jaar relevante ervaring.
- maaltijdcheques 6 euro / volledige dag)
- fietsvergoeding (0,23 euro / km)
- tegemoetkoming abonnement woon-werkverkeer met openbaar vervoer
- glijdende werktijden
- gunstige verlofregeling
- hospitalisatieverzekering na 1 jaar dienst, met de mogelijkheid om gezinsleden aan te sluiten tegen gunstige tarieven
Plaats van tewerkstelling
Gemeentehuis Borsbeek
de Robianostraat 64
2150 Borsbeek
Geïnteresseerd?
Meer informatie kan je opvragen bij de personeelsdienst, tel. 03 320 94 24 of via personeel@borsbeek.be.
Bezorg je sollicitatie aan het college van burgemeester en schepenen, de Robianostraat 64, 2150 Borsbeek, of via personeel@borsbeek.be, vóór 31 maart 2018.