Naar inhoud

Gemeentehuis

de Robianostraat 64
B-2150 Borsbeek
tel. 03 320 94 00
info@borsbeek.be

Openingsuren gemeentehuis

ma.8.45 tot 12 uur
17.30 tot 20 uur
di.8.45 tot 12 uur
wo.8.45 tot 12 uur
13.30 tot 16 uur
do.8.45 tot 12 uur
vr.8.45 tot 12 uur
2012 © Borsbeek - proclaimer - privacyverklaring

VACATURES - werken bij lokaal bestuur Borsbeek

zaterdag 06 juli 2019
vacatures
Een groot aantal vacatures worden opengesteld binnen het lokaal bestuur Borsbeek. Wil je graag dichter bij huis werken in gemoedelijke sfeer, kijk dan snel naar de verschillende vacatures. Je kan je tot 1 augustus kandidaat stellen

 

 

Team ICT, communicatie, kennisinformatie en noodplanning

Medewerker IT – voltijds 

Je opdracht: Onder leiding van de beleidsmedewerker personeel & organisatie ben je verantwoordelijk voor het algemene IT-beheer binnen het lokaal bestuur.

Je profiel: Houder zijn van een bachelor diploma of gelijkgesteld, bij voorkeur in een informaticarichting. Indien niet in het bezit van het vereiste diploma, dan beschik je over relevante beroepservaring en slaag je voor een niveau- en capaciteitstest.

Team Vrije Tijd

Administratief medewerker – 4/5e 

Je opdracht: Onder leiding van de teamcoach vrije tijd sta je in voor de administratieve ondersteuning van de vrijetijdsdienst op het vlak van jeugd, sport en cultuur ten behoeve van een kwalitatieve dienstverlening naar de burgers.

Je profiel: Houder zijn van een diploma hoger secundair onderwijs of gelijkwaardig.

Team ondersteuning grondgebiedzaken

Administratief medewerker – voltijds

Je opdracht: Onder leiding van de coördinator ondersteuning grondgebiedzaken sta je in voor de algemene administratie van de dienst grondgebiedzaken en de opvolging van het luik van de genomen beslissingen.

Je profiel: Houder zijn van een diploma hoger secundair onderwijs of gelijkwaardig.

Team omgeving

Beleidsmedewerker wonen – voltijds 

Je opdracht: Onder leiding van de coördinator omgeving sta je in voor de efficiënte en effectieve ondersteuning van het huisvestingsbeleid en het woonrecht binnen de gemeente. Je profiel: Houder zijn van een bachelordiploma of gelijkgesteld 

Beleidsmedewerker mobiliteit – halftijds 

Je opdracht: Je staat mee in voor de efficiënte en effectieve ondersteuning van het verkeers- en mobiliteitsbeleid binnen de gemeente.

Je profiel: Houder zijn van een bachelordiploma of gelijkgesteld. 

Team openbaar domein en patrimonium

Coördinator openbaar domein en patrimonium - voltijds

Je opdracht: Je geeft leiding aan de technisch coördinator openbaar domein & patrimonium binnen de dienst openbare werken en patrimonium.

Je staat in voor een kwalitatieve uitwerking en opvolging van technische dossiers (overheidsopdrachten, verkeerstechnisch beleid, openbare werken, gemeentelijk patrimonium,…)

Je profiel: Houder zijn van een masterdiploma, bij voorkeur in een bouwtechnische richting. Indien niet in het bezit van het vereiste diploma, dan beschik je over relevante beroepservaring en slaag je voor een niveau- en capaciteitstest.

 

Ons aanbod 

Een boeiende en afwisselende functie in een dynamisch lokaal bestuur dat permanent in beweging is - Contractuele functies voor onbepaalde duur – Voltijdse/deeltijdse brutowedde volgens barema overheid plus haard- of standplaatsvergoeding, aangevuld met maaltijdcheques van 6 euro, fietsvergoeding en gratis hospitalisatieverzekering – Anciënniteit in andere openbare diensten en maximaal acht jaar relevante in de privésector of als zelfstandige worden gevaloriseerd.

 

Datum van het bericht: zaterdag 06 juli 2019
Nieuwsoverzicht