Openingsuren gemeentehuis
ma. | 8.45 tot 12 uur |
17.30 tot 20 uur | |
di. | 8.45 tot 12 uur |
wo. | 8.45 tot 12 uur |
13.30 tot 16 uur | |
do. | 8.45 tot 12 uur |
vr. | 8.45 tot 12 uur |
Vacature medewerker team grondgebiedzaken
? Je opdracht: Je staat in voor de algemene administratie van de dienst grondgebiedzaken en de opvolging van het administratieve luik van de genomen beslissingen.
Jouw profiel: Je hebt een diploma hoger secundair onderwijs of gelijkwaardig.
Selectieprocedure: Een eerste selectie wordt gemaakt op basis van de ingediende motivatiebrief/-mail met cv. Daarna volgt nog een schriftelijk en een mondeling examen.
Ons aanbod: Brutowedde minimum 1.927,80 euro plus haard- of standplaatsvergoeding, aangevuld met maaltijdcheques, fietsvergoeding, gratis hospitalisatieverzekering, terugbetaling openbaar vervoer woon-werk aan 75% en 2de pensioenpijler.
Anciënniteit in andere openbare diensten en maximaal acht jaren relevante ervaring in de privésector of als zelfstandige worden gevaloriseerd.
Het examenprogramma en de functiebeschrijving kan je opvragen bij de personeelsdienst, tel. 03 320 94 24 of via personeel@borsbeek.be, maar ook terugvinden op de website van de gemeente: www.borsbeek.be/vacatures.
Interesse? Stuur uiterlijk tegen 17 november 2019 je sollicitatiebrief met cv, uittreksel strafregister en kopie van het vereiste diploma naar het college van burgemeester en schepenen, de Robianostraat 64 te 2150 Borsbeek of mail naar personeel@borsbeek.be.